Ik heb een klacht, bij wie kan ik terecht?
De medewerkers van De Groene Belevenis proberen iedereen zo optimaal mogelijk van dienst te zijn, maar waar gehakt wordt vallen spaanders en van fouten kun je leren. Hiervoor is er een klachtenprocedure opgesteld. Deze procedure houdt het volgende in:
Een klacht kan rechtstreeks, zonder tussenkomst van een medewerker, ingediend worden bij de coördinator financiën, mens en organisatie via email [email protected]. Dit kan alleen schriftelijk en voorzien van naam, adres en telefoonnummer van de indiener. Als het een klacht ten aanzien van de coördinator financiën, mens en organisatie betreft, kan deze worden ingediend bij de contactpersoon van het bestuur van De Groene Belevenis [email protected].
De coördinator mens en organisatie zal binnen twee weken contact opnemen om gezamenlijk tot een goede oplossing te komen.
- Betreft de klacht een dienst, dan zal de medewerker onder wiens verantwoordelijkheid de dienst valt bij de oplossing worden betrokken.
- Betreft de klacht een medewerker dan zal de coördinator deze medewerker betrekken bij de oplossing.
Streven is om binnen drie weken de klacht te behandelen en tot een, voor beide partijen, acceptabele oplossing te komen.
Als de klacht grensoverschrijdend gedrag betreft, treedt het meldprotocol in werking.